Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Hamsi Restaurant. Meer weten? Ontdek meer
T
28 jun 2026 om 9:05
Smaak is prima.
Bezorging heel goed.
Echter is het al tweemaal gebeurd dat de bestelde Ben & jerrys niet meegeleverd zijn.
Ook naderhand geen enkele reactie ontvangen of een nabezorging.
Toch zonde van de hiervoor betaald euro's.
Carla
27 jun 2026 om 18:43
alles was goed, en het werd op tijd bezorgd.
Michel
21 jun 2026 om 21:38
Eten was goed. Had alleen kapsalon besteld maar kreeg een kipsalon is wel een min punt als je je ergens op verheugd.
Bea
12 jun 2026 om 20:23
had bij iedere bestelling gevraagd om zonder salade paprika en ui. helaas bij de kapsalon alles bijgevoegd gekregen waar ik duidelijk aangegeven had,wat ik er niet in wil hebben. voor de rest heerlijk eten en goede bezorging
Linda
7 jun 2026 om 22:45
Top was Lekker!
Nikki
30 mei 2026 om 21:24
Snelle bezorging en lekkere Turkse pizza’s
Eric
30 mei 2026 om 19:06
smaakt goed en was nog super warm
Halil
26 mei 2026 om 17:59
Smaakt lekker , echt een aanrader.