HAMSI RESTAURANT

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2732 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Hamsi Restaurant. Meer weten? Ontdek meer

28 jun 2026 om 9:05 Smaak is prima. Bezorging heel goed. Echter is het al tweemaal gebeurd dat de bestelde Ben & jerrys niet meegeleverd zijn. Ook naderhand geen enkele reactie ontvangen of een nabezorging. Toch zonde van de hiervoor betaald euro's.
27 jun 2026 om 18:43 alles was goed, en het werd op tijd bezorgd.
21 jun 2026 om 21:38 Eten was goed. Had alleen kapsalon besteld maar kreeg een kipsalon is wel een min punt als je je ergens op verheugd.
12 jun 2026 om 20:23 had bij iedere bestelling gevraagd om zonder salade paprika en ui. helaas bij de kapsalon alles bijgevoegd gekregen waar ik duidelijk aangegeven had,wat ik er niet in wil hebben. voor de rest heerlijk eten en goede bezorging
7 jun 2026 om 22:45 Top was Lekker!
30 mei 2026 om 21:24 Snelle bezorging en lekkere Turkse pizza’s
30 mei 2026 om 19:06 smaakt goed en was nog super warm
26 mei 2026 om 17:59 Smaakt lekker , echt een aanrader.
25 mei 2026 om 19:07 Goed en snel!